pixel
Back arrow icon Przejdź do dziennika budowy użytkownika

Marcin

Marcin
Marcin avatar

Tynki zewnętrzne

Dzisiaj na zachodnią ścianę elewacji został...

+1

Dzisiaj na zachodnią ścianę elewacji został położony klej. Wreszcie podczas deszczu nie będzie mokła, więc już się bardzo cieszymy. Wczoraj pojawił się nawet pomysł, by zrobić od razu tynk, bo pogoda dopisywała. Nawet pojechaliśmy obejrzeć kilka doków zrobionych przez naszą ekipę, wybraliśmy już kolorystykę... A dziś pomysł umarł, bo prognoza na najbliższe dni jest bez szału - deszcz przeplatany z deszczem. Panowie nie chcą, żeby doszło do sytuacji, że położą tynk, a deszcz go zmoczy zanim zdąży wyschnąć. Potrzeba nam przynajmniej 2 dni pogody bez deszczu, inaczej nici z tynku w tym roku, bo jak zabiorą rusztowanie, to nie przyjadą rozkładać go za tydzień.   

95 komentarzy

Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 15:02

No to napewno jesteś szczęśliwy że udało się przynajmniej ocieplic :) A tynk może być w przyszłym roku. Najważniejsze że będzie ciepło w zimie :)
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 15:03

Ale życzę Ci żeby pogoda jednak się utrzymała i żebyście go położyli:)
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 15:08

Już sam fakt, że udało się ocieplić, bardzo nas cieszy. Naprawdę w pewnym momencie przestaliśmy w to wierzyć, bo ciągle padało. Mieliśmy jeszcze balkony robić przed zimą, ale już szwagier ma dość pracy po godzinach i chce trochę odpocząć, więc tylko zaizolujemy je Woderem i przykryjemy. Jakby się udało z kostką, tylko opaska i schody, już nawet chodnika od wjazdu nie musimy mieć, tylko te schody, bo po cegłach się źle wchodzi.
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 15:25

No przydałaby się tą opaska i schody... Bo jak przyjdzie śnieg i mróz to te cegły rzeczywiście nie będą dobrym rozwiązaniem chyba... Ciężko będzie nawet odsniezac...
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 15:32

Nie mówiąc o tym, że jak zrobimy opaskę, to będzie można wyrównać teren. Trawy nie posiejemy, bo jeszcze ogrodzenia nas czeka i szkoda byłoby ją przy tych pracach zniszczyć, ale już byłoby inaczej wokół domu.
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 15:40

Pewnie ze lepiej poczekać aż ogrodzicie... i tak nie macie źle wokół domu... trawa rośnie... nie jest źle:)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 15:48

mówiłam comando że się uda zrobić tą ścianę...a z tym tynkiem to chyba bym się wstrzymała bo w przyszłym tygodniu mają być już przymrozki i śnieg u nas zapowiadają...więc żeby czasem ekipy pogoda nie zaskoczyła i będziesz czekać na wykończenie tak jak teraz z tą jedną ścianą...a schody widziałam że z palet robią może bardziej stabilniejsze niż cegły :D
Ola Avatar

Ola

07 listopad 2017, 15:56

Ten szary tez dobrze wyglada ;) juz po strachu dom ocieplony ;) a zdradzisz nam jaki kolor tynku wybraliście?
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 16:02

Pewnie, dom wygląda jak malowany ;)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:03

ważne że już ocieplony...zimą już nie zmarzniecie :)
Ola Avatar

Ola

07 listopad 2017, 16:08

Tez chcę ten etap !! Po co ta zona... ;/
Ola Avatar

Ola

07 listopad 2017, 16:09

Zima *
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 16:11

Właśnie ekipa sama stwierdziła, że wolą się wstrzymać, bo do tynku musi być sucho i nie może być mrozu, żeby go nie zniszczyło. Monika, trawa rośnie, a jakżeby nie, nawet na tej górze zmieni z fundamentu :D Kolor chcemy jasny, nie taki śnieżnobiały, ale wpadający w delikatną szarość. Do tego chcemy wcięcia z tynku dekoracyjnego - deski w kolorze ciemnego brązu. A podmurówka będzie grafitowa. Zastanawiamy się też czy balkony z czoła zrobić takie jak podmurówka, żeby się odróżniały czy może jednak jak elewacja białe.
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:13

comando idealnie moje klimaty biało grafitowa elewacja z ciemnobrązową imitacją deski :D aż nie mogę się doczekać jak to zrealizujecie...to co w takim razie prace z elewacją rusza na wiosnę?
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 16:18

Kamila też nie możemy się doczekać. Obawiam się, że na wiosnę nie ruszymy z elewacją. Nasza ekipa ma już zajęty cały przyszły rok i przyjmuje zapisy na 2019. Do tego muszą na przyszły rok przenieść jeden dom, który miał być robiony w tym roku. Będą musieli kiedyś znaleźć czas na wykonanie u nas tynku, ale wątpię, by było to z wiosny. No chyba, że ktoś im się rozmyśli i się termin zwolni. Dlatego z jednej strony chcielibyśmy mieć to od razu zrobione, bo wiemy, że w przyszłym roku będzie ciężko się ich doprosić o dokończenie elewacji. A z drugiej przy jasnym tynku aż korci, żeby najpierw zrobić kostkę i wyrównać teren, żeby się ściany nie zbrudziły podczas tych prac.
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:21

no tak to jest że jak jest dobra ekipa to ma pracę na cały rok z góry już ustawioną i ciężko o wolny termin...ale może faktycznie najpierw zróbcie kostkę a później elewacje skoro i tak nie ma terminów o po co tracić czas..
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 16:23

Powiem Ci, że my ich umawialiśmy na początku tego roku i nie było problemu z terminami. Dopiero teraz coś się podziało. Ludzie, którzy w tym roku zaczęli budowę, chcą się ocieplać za rok. A w tym roku mamy bum budowlany. Zresztą murarzy w zeszłym roku umawialiśmy w lutym na kwiecień. A teraz, 2 miesiące temu do nich dzwoniłem czy zrobią mi za rok ogrodzenie i powiedzieli, że nie ma szans, bo cały 2018 mają już zajęty.
Ola Avatar

Ola

07 listopad 2017, 16:24

Pięknie bedzie ;) kurde to jak maja takie terminy to ja juz musze szukać wykonawce...
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 16:26

Olga szukaj, bo ostatnio rynek budowlany kwitnie. Niektórzy to i na 2 lata mają zajęte terminy.
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:29

no właśnie u nas też murarze mają cały przyszły rok zajęty...a mówią że ludzie pieniędzy nie maja :p ...ale nawet nasza ekipa mówi że co chwilę ktoś do nich dzwoni żeby przyszli murować dom ale już nie mają gdzie ich wcisnąć...już trzem osobom obiecali że przyjdą do nich na wiosnę :P
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 16:36

Guzik prawda, właśnie mają kasy tyle, że nie wiedzą, co z nią robić. Z drugiej strony inwestycje w nieruchomości są zawsze pewne. Teraz na lokatach oprocentowanie jest tak śmieszne, że lepiej kupić mieszkanie i je wynajmować niż kasę trzymać na koncie. Oczywiście pod warunkiem, że ktoś ma na tyle gotówki lub znajdzie tanie mieszkanie. I jak wcześniej ludzie uciekali do miasta, bo tam była praca, to teraz uciekają na wieś, bo jest spokój, a do pracy i tak trzeba jechać samochodem, więc co za różnica czy z bloku na osiedlu na końcu miasta czy z domu we wsi niedaleko miasta. Zwłaszcza, że w domu więcej miejsca, większa swoboda i nie trzeba się użerać z sąsiadami za ścianą.
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:42

ja mam do miasta 20 km i jadę do pracy 20 minut...w godzinach szczytu tyle samo prawie zajęłoby mi przejechanie przez miasto... z drugiej strony nie wyobrażam sobie mieszkania w mieście...mieszkałam kilka lat i czułam się jak w klatce..a co do inwestycji to masz rację dużo teraz tak robi że buduje domy i je sprzedaje za o wiele wyższa cenę ...tak robi u nas jeden gość buduje nowoczesne domy na wsi na działkach które kupił za grosze a później je sprzedaje..
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 16:46

To taki deweloper :D Ja mieszkałem całe życie w mieście, więc jestem przyzwyczajony. Natomiast zona pochodzi ze wsi, z tego domu z pustaka żużlowego w tle zdjęcia ;) Więc to jej zależało, żeby dom wybudować.
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 16:49

Oj a ja właśnie aktualnie mieszkam w bloku i jest mi bardzo wygodnie i obawiam się że jak wynióse się na wieś to będę wszędzie daleko... Wiadomo że samochód jest ale to nie to samo...
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 16:50

A jeśli chodzi o kolorystykę elewacji to u nas podobnie jak u Ciebie Kamila biały z grafitowym z dodatkiem brązu:)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:51

zależy na jakiej wsi...ja mam do sklepu 100 m u siebie gdzie mogę kupić wszystko....może jestem po prostu przyzwyczajona do mieszkania na wsi dlatego bym nie zamieniła na miasto... jednak wolę przestrzeń...kawę na tarasie i spokój
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:52

dużo jest teraz takich elewacji...ale ja akurat nie patrzę na modę tylko na to co mi się podoba
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 16:54

No u nas też od 2lat są większe delikatesy centrum i też wszystko kupisz... ale jakoś żeby gdzieś wyjść..m to już wszędzie daleko... No napewno w domu jest spokojniej i przyjemniej i mam nadzieję że się przyzwyczaje :)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 16:55

pewnie że się przyzwyczaisz...a do tego żeby gdzieś wyjść to przecież też nie ma problemu wszędzie teraz się dojedzie...a jak nie będzie można wracać autem to zawsze można wykorzystać do przywiezienia kogoś z rodziny :)
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 17:07

My mamy blisko stacje kolejowa... Najlepiej byłoby zrobić jakoś most złożony bo za naszym budynkiem gospodarczym jest stare wisłoczysko, a za nim droga i stacja kolejowa więc byłby rzut beretem do pociągu... ALE zwykłego mostku bym tam nie chciała bo po co ma komuś ułatwiać dostęp do naszej działki od tyłu...
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 17:07

Teraz wiele wsi nie rożni się od miast. U nas też niedaleko jest sklep, ale wszystko 2 razy drożej niż w markecie ;) Do niewielkiego miasta mamy 6km i jesteśmy tam prawie codziennie, więc dla nas akurat odległość od miasta nie jest żadnym problemem.
Nazwa użytkownika Avatar

Nazwa użytkownika

07 listopad 2017, 17:10

Ładnie się to prezentuje i szybko idzie. Masz już jakiś konkretny tynk na oku?
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 17:15

Michał nasza ekipa poleca tynk silikonowy Kabe. Twierdzą, że przetestowali już różne i ten jest ich zdaniem najlepszy. Nie będziemy protestować, skoro tak twierdzą ;)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 17:19

jak tynk to tylko silikonowy...sąsiad ma i nie ma z nim problemów jeśli chodzi o mycie co myślę ważne przy jasnej elewacji, wystarczy że karcherem ją umyje i brud schodzi
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 17:46

Nakłada się warstwę 2mm z tego, co wyczytałem w opisie produktu.
Ania Avatar

Ania

07 listopad 2017, 18:07

Comando super ze zdążyliście z ociepleniem. Tynkiem się nie przejmuj to może spokojnie zaczekać do przyszłego roku .
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 18:38

Fajnie, że udało się przynajmniej ocieplić, bo zima byłaby ciężka ;)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 18:47

a ma być podobno zima stulecia...
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 18:50

No właśnie i dlatego nam tak zależało na szybkim ociepleniu, bo nie wiadomo, kiedy ona przyjdzie.
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 18:53

nie chcę straszyć ale mi pokazuje że już w przyszłym tygodniu ;/
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 18:55

Ja też widzę, że u nas w przyszłym tygodniu a być zimno i z opadami śniegu. Ale on się nie utrzyma, bo cały czas na plusie będzie.
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 18:57

tylko kurcze dachu nie mam skończonego;/ ta pogoda mnie wykończy
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 19:05

Mam nadzieję, że jeszcze zdążysz z dachem.
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 19:10

też mam taką nadziej ę
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 19:20

U nas tez kurcze dach mieli robić w tym tygodniu.... taka piękna pogoda... Ale niestety producent klinowe styropianowych cały zeszły tydzień miał wolne wiec mają obsuwe tygodniowa i nasze klipy przyjdą dopiero w piątek!!!! A tu pogoda się ma popsuć:(
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 19:22

My w sumie do Rzeszowa mamy 8km więc też nie jest źle:)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 19:22

no a nasi mają przyjść dopiero w poniedziałek...o ile przyjdą...powiedzieli mi tylko tyle żeby się nie martwić bo do końca listopada zdążą ale jak widzę te prognozy to zaczynam w to wątpić
Monika Avatar

Monika

07 listopad 2017, 19:51

Może się jeszcze zmieni... prognozy czesto się nie sprawdzają:)
Kamila Avatar

Kamila

07 listopad 2017, 19:52

żeby tylko tak było...
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 20:38

Też liczę na to, że pogoda się zmieni i zanim zdążą rozebrać nas rusztowanie, to się okaże że można kłaść tynk.
michalg12 Avatar

michalg12

07 listopad 2017, 21:14

Oby, bo inaczej nie zdążymy przykryć dachu, z tynkiem też bym się już w tym roku wstrzymał :) Najważniejsze, że jest w domu ciepło ;) imitacja deski tzn tynk imitujący? Opaska by się już przydała, zamiast po błocie chodzić tylko też musieli by skończyć przed przymrozkami gruntowymi, a z tym chyba już ciężko
Marcin Avatar

Marcin

07 listopad 2017, 21:42

Tak Michał, chcemy ten tynk dekoracyjny, w którym odciska się matrycę, żeby był kształt deski. Nasza ekipa już to robiła i fajnie im wyszło. Co do opaski, to tak, jak będzie mróz, nie ma szans, żeby to zrobić, bo się dobrze nie ubije podbudowy, a wtedy kiszka, kostka do rozbiórki na wiosnę.
Nazwa użytkownika Avatar

Nazwa użytkownika

08 listopad 2017, 03:45

Ale że cały dom chcesz odciskać ten kształt deski? Czy tylko forma dekoru?
Kamila Avatar

Kamila

08 listopad 2017, 05:41

Pewnie tylko jako dekor bo reszta jak comando pisał biało grafitowa elewacja :)
Marcin Avatar

Marcin

08 listopad 2017, 07:35

Michał, pisałem wyżej w komentarzu, że dom będzie biały z wcięciami imitującymi deskę w ciemnym brązie. Tej deski będzie tylko trochę, tak dekoracyjnie. Podmurówka będzie grafitowa. Dokładnie tak, jak pisze Kamila ;) Cały drewniany mi się bardzo podoba, ale to nie ten rejon, do Podhala mam za daleko :P
Ania Avatar

Ania

08 listopad 2017, 09:49

kolory wybrałeś ładne. ciekawa jestem jak wyjdzie, szczególnie tego tynku drewnopodobnego
michalg12 Avatar

michalg12

08 listopad 2017, 09:53

Nadal nigdzie na żywo go nie spotkałem... Też mnie ciekawi ;)
Kamila Avatar

Kamila

08 listopad 2017, 09:56

Ka widziałam na żywo z bliska da się odróżnić że to tynk ale z daleka wygląda jak prawdziwa deska
Marcin Avatar

Marcin

08 listopad 2017, 11:44

Dokładnie, z daleka nie ma szans odróżnić od deski, a wygodniejsze jest, bo nie trzeba impregnować ;) Sam jestem ciekaw jak wyjdzie to wszystko na naszym domu, ale musimy na efekt poczekać, bo dziś ekipa od elewacji ostatecznie podjęła decyzję, że tynk przekładamy na przyszły rok, bo zapowiadają deszczową pogodę i zwyczajnie by nam to już nie wyschło.
Kamila Avatar

Kamila

08 listopad 2017, 11:46

No i dobrze że wstrzymujecie z elewacją pogody teraz nie pewne... A tynk imitujacy deskę nie będzie się tak niszczyl i brudzil jak zwykła deska
Marcin Avatar

Marcin

08 listopad 2017, 12:19

Mam nadzieję, że się brudził nie będzie. Zapewne za kilka lat trzeba go będzie odnowić, bo on jest malowany, nie to co tynk silikonowy, ale to tylko raz na kilka lat, a prawdziwą deskę, żeby wyglądała ładnie, trzeba impregnować regularnie.
Kamila Avatar

Kamila

08 listopad 2017, 12:31

No właśnie farba się tak nie pobrudzi a idmalowac zawsze można
Ola Avatar

Ola

08 listopad 2017, 14:47

No wlansie prawdziwie drewno na elewacji jest nie praktyczne bo trzeba często koordynować i odnawiać... A taka imitacja tez dobrze wygląda ;) ..
Marcin Avatar

Marcin

08 listopad 2017, 14:58

Na pewno jest to bardziej wygodne i ładnie wygląda ;)
Kamila Avatar

Kamila

08 listopad 2017, 16:06

wizualnie wcale bardziej nie odbiega od desek
Marcin Avatar

Marcin

08 listopad 2017, 16:07

Wiem, bo widzieliśmy ;) Tylko trzeba to dobrze wykonać, bo też widzieliśmy takie słabe realizacje, że od razu było widać, że atrapa ;)
Kamila Avatar

Kamila

08 listopad 2017, 16:18

no najważniejsze musi być dobrze odbita z tej formy żeby dokładnie słoje było widać i pomalowana tak żeby oddawała kolor naturalnego drewna...jest to nowość więc nie każdy jeszcze wie jak to wykonywać
Marcin Avatar

Marcin

08 listopad 2017, 16:41

Dokładnie tak. Dobrze, że nasza ekipa już to robiła, to poznali tajniki tych prac i mam nadzieję, że u nas wyjdzie to dobrze.
Kamila Avatar

Kamila

08 listopad 2017, 16:55

jak już mają wprawę to na pewno dobrze zrobią :)
Ola Avatar

Ola

10 listopad 2017, 19:41

Comando a tak z ciekawości bo notuje wydadki jako koszt ocieplenia domu tak jak teraz i później dodatkowo elewacja ?
Marcin Avatar

Marcin

10 listopad 2017, 20:54

Olga chodzi Ci o to, jaka jest różnica kosztów, gdy robi się elewację w dwóch etapach?
Ola Avatar

Ola

11 listopad 2017, 17:35

Tak jak ty ... Jaka cena ocieplenia styropianem a ile dodatkowo wycenili ci elewacje tynk. ..
Marcin Avatar

Marcin

11 listopad 2017, 17:39

Za całość - styropian, klej i tynk mam płacić 40 zł/m2. Elewacji jest 200m2. Na razie za to, co zrobili zapłaciliśmy 5tys (sama robocizna), a resztę będziemy płacić po położeniu tynku. Jeszcze chcą nam do tej ceny doliczyć koszty rozłożenia rusztowania, bo jak nie jest za jednym razem wszystko, to się dodatkowo płaci...
Ania Avatar

Ania

11 listopad 2017, 21:40

ale to przecież nie twoja wina że tak wyszło .
Marcin Avatar

Marcin

11 listopad 2017, 21:47

Też tak uważam, bo elewacja miała być robiona w całości we wrześniu, a mamy listopad, więc zasadniczo to oni się nie wywiązali. Fakt, że przez pogodę, ale w tym momencie i oni i my jesteśmy poszkodowanymi.
Ania Avatar

Ania

11 listopad 2017, 22:40

ale czemu masz za to płacić
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 07:45

Bo zawsze doliczają, jak to stwierdzili. Tylko niech doliczają tym, co z własnych chęci robią elewację na raty. My chcieliśmy od razu całość, a to, że pogoda nie pozwoliła, to nie jest niczyja wina.
Kamila Avatar

Kamila

12 listopad 2017, 07:55

no wina bardziej ich niż twoja bo nie przyszli w terminie ale zawsze się tłumaczą pogodą i teraz chcą kasę zza rusztowanie żeby za bardzo stratni nie byli pewnie
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 08:01

Ale to tak zawsze jest z tymi ekipami, nic nie jest ich winą, tylko pogody...
Kamila Avatar

Kamila

12 listopad 2017, 08:17

najczęstsza wymówka skądś to znam
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 08:22

Niby jest w tym sporo racji, bo jak pada deszcz, to prac na zewnątrz się nie da robić. Ale, żeby koszty tego przenosić na inwestora?
Kamila Avatar

Kamila

12 listopad 2017, 08:24

no właśnie to wtedy tylko oni powinni być stratni a nie ty
Ania Avatar

Ania

12 listopad 2017, 09:48

ale znowu z tym rusztowaniem nie ma tyle roboty
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 09:53

Dokładnie, rozkładają je może z 2 godziny razem z rozładunkiem z auta.
Ania Avatar

Ania

12 listopad 2017, 10:04

za wszystko by tylko kasę chcieli
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 10:14

No niestety, nie mówiąc o tym, że ze styropianu wynika nam, że mamy około 150m2 elewacji, ale oni liczą też okna i wyszło im 200m2. Czyli tak na dobrą sprawę 50m2 jest zapłacone za nic i jeszcze im dopłać za rusztowanie :/
Ania Avatar

Ania

12 listopad 2017, 10:28

ale przy oknach mają chyba więcej roboty z docinaniem więc może dlatego
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 10:37

Tak, oni zawsze to tłumaczą, że przy oknach jest więcej roboty niż jak się robi metry i dlatego wliczają je do całości.
Ania Avatar

Ania

12 listopad 2017, 10:41

w sumie logiczne ale to wychodzi 50 metrów po 40 zł to 2 tyś. Sporo jak za okna
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 10:44

No dokładnie, też tak myślę. A roboty jest o tyle więcej, że trzeba okleić ramę taśmą i założyć narożnik. Dobrze, że chociaż w cenie było założenie parapetów.
Kamila Avatar

Kamila

12 listopad 2017, 11:26

no właśnie z tego co wiem to wszyscy za okna liczą że niby więcej roboty ale jak w domu jest dużo okien to ładna dodatkowa kwota do zapłacenia się robi
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 11:34

No niestety, tynki wewnętrzne też są liczone z oknami i drzwiami.
Ania Avatar

Ania

12 listopad 2017, 13:31

To sporo u mnie zarobią bo ja mam prawie same duże okna
Marcin Avatar

Marcin

12 listopad 2017, 14:21

U nas też okna są dość duże.
Comments form avatar

 

Zobacz również

Ostatnie wpisy użytkownika

Avatar

Otoczenie domu

I mogę się już pochwalić!

Jak teraz wytrzymać ten czas, aż wokół będzie wszystko ładnie wyrównane, wyrośnie trawa i będzie moż...

Comment icon15

Avatar

Tynki zewnętrzne

Powoli, ale wreszcie ruszyło do przodu.

Zaczynamy kłaść tynk na elewacji :) Po dzisiejszym dniu zostały zagruntowane dwie ściany domu. Oby p...

Comment icon13

Avatar

Montaż drzwi

Dziś się trochę poużalam. Zamontowaliśmy drzwi...

Dziś się trochę poużalam. Zamontowaliśmy drzwi firmy KMT. Wzięliśmy te Plus Passive, bo myśleliśmy, ...

Comment icon14