pixel
Back arrow icon Przejdź do dziennika budowy użytkownika

Robert W.

Robert W.
Robert W. avatar

Montaż drzwi

Dojechały drzwi.

Dojechały drzwi.

18 komentarzy

Paweł B Avatar

Paweł B

17 czerwiec 2015, 13:13

Witam. Jaka grubosc ocieplenia i koszt materialu z robocizna? Czeka mnie to w najblizszym czasie wiec moze bym i z ekipy skorzystal:)
Kamil Avatar

Kamil

17 czerwiec 2015, 20:01

Kolkowanie - po co?
Robert W. Avatar

Robert W.

18 czerwiec 2015, 10:53

Materiały na gotowo czyli styropian Termonium plus , tynk silikonowy i reszta typu siatka, klej, grunt na 180m2 ok 10k. Firma zaprzyjaźniona. A co, kołki nie potrzebne?
Kamil Avatar

Kamil

18 czerwiec 2015, 15:19

Pewnie, ze nie potrzebne na taki budynek, blok to co innego. Ale zaloze sie, ze fachowcy kleili na 3 placki styropian i mowili ze kolkowanie jest konieczne
Robert W. Avatar

Robert W.

18 czerwiec 2015, 19:01

No to byś przegrał zakład ;-) Kołki i zaślepki ja chciałem i w sklepie budowlanym też polecali. Tak wychodzi z systemu termoorganiki. Chyba nie zaszkodzą.
Kamil Avatar

Kamil

19 czerwiec 2015, 05:43

Styro klei sie obwodowo + placki. Nie ma prawa odpasc. Zaszkodza tylko w ten sposob, ze porobiles setke? Mostkow termicznych;)
Paulina i Kamil Avatar

Paulina i Kamil

20 czerwiec 2015, 17:59

Kamila nie przegadasz... ;) Wszystko co nie jest zrobione tak jak u niego jest złe, a wszyscy inni fachowcy niż jego są beznadziejni. Też to przechodziłam ;)
Kamil Avatar

Kamil

21 czerwiec 2015, 09:12

Nie ma co przegadac, mi fachowcy chcieli kolkowac i na pierwsze plyty rzucili po 3placki. Jak powiedzialem ze nie kolkujemy i maja robic obwodowo plus placki to oczywiscie mowili a to pojdzie tyle kleju drogo i wogole. Zrobili jak kazalem. Na budowie fachowcami sa ci ktorzy sie non stop doksztalcaja i znaja biezace technologie i trendy. A nie np hydraulicy ktorzy robia to po 20lat i najgorsze jest to ze robia caly czas tak samo
Kamil Avatar

Kamil

21 czerwiec 2015, 09:15

Paulina i Kamil - dzieki swoim teoria pierwszy sezon grzania gazem zakonczylem kwota 1800zl za 160m2 mokrego domu i temp wew 23st.
Paulina i Kamil Avatar

Paulina i Kamil

21 czerwiec 2015, 19:32

Kamil gratuluję osiągnięć, ale to jeszcze nie powód żebyś pod każdym zdjęciem budujących krytykował to jak i z czego budują i jakich mają słabych fachowców.
Kamil Avatar

Kamil

21 czerwiec 2015, 22:04

Nie pod kazdym to raz. A to nie jest album rodzinny i pisanie super cudownie gratulacje, tylko miejsce do dzielenia sie wiedza, doswiadczeniem i ostrzeganiem przed zla praktyka. Robert wkleil zdjecie ocieplenia, kolkowal- teraz ktos przed tym etapem przeczyta wymiane zdan i zanim zacznie ocieplac polebi moze swoja wiedze i podejmie decyzje jak bedzie robic.
Dom pod Skalitym Avatar

Dom pod Skalitym

22 czerwiec 2015, 07:31

Dokładnie Kamil. Uczciwa osobista uwaga jest cenniejsza niz poklask.
Rafał S Avatar

Rafał S

30 czerwiec 2015, 21:05

Dokładnie Kamil. Kołkuje się w zasadzie remontowane budynki. Nowe nie potrzebują kołków a prawidłowo nanoszony klej na płyty. Jeżeli wyjdą "placki" na elewacji to Robert będzie sobie pluł w brodę, że oszczędził na kleju. Co do mostków termicznych. Kołek to metalowa śruba w plastikowej otulinie. Plastik jest świetnym izolatorem, zwłaszcza ten 3 komorowy :D
Rafał S Avatar

Rafał S

30 czerwiec 2015, 21:06

Robert niech się nie stresuje. Każdy z nas się czegoś uczy i robi błędy. W tym wypadku niekoniecznie musi być źle, ale taką ewentualność trzeba rozważyć.
Kamil Avatar

Kamil

01 lipiec 2015, 19:39

Kolki sa mostkiem termicznym, nie wazne jakie. Jedyna szansa ratunku to dolozenie i zasloniecie wycietych steropianowych zaslonek na kolki. Ale ile zabawy przy tym;) problem przy kolkowaniu jest jeszcze jeden. Plyty klejone na 3placki, fachowiec wbija kolek - i pytanie gdzie trafi i nie daj boze robi to chwile po przyklejeniu. Wbija kolek ciut za mocno, powtaje naprezenie i sturopian peka, z przodu tego nie widac, ale jest. Kolkow duzo, wiec ryzyko bardzo duze
Robert W. Avatar

Robert W.

02 lipiec 2015, 04:22

Kołki są z zaślepkami grafitowymi. Kamil ty to taki teoretyk czy postawiles choć jeden dom?
Kamil Avatar

Kamil

03 lipiec 2015, 22:18

W sumie postawil
michalg12 Avatar

michalg12

02 listopad 2017, 13:46

Zaślepki też chronią przed plackami na mokrej elewacji. Ale żeby były aż takim mostkiem termicznym...
Comments form avatar

 

Zobacz również

Ostatnie wpisy użytkownika

Avatar

Formalności

Z dniem 18.04.2016r. domek ma zgodę na użytkowanie , no i zamieszkalismy. Budowa trwała ok 500 dni.

Comment icon0

Avatar

Tynki zewnętrzne

Z zewnątrz prawie koniec.

Comment icon5

Avatar

Instalacje elektryczne

Skrzyneczka najważniejsza.

Comment icon1