pixel
Back arrow icon Przejdź do dziennika budowy użytkownika

Artur

Artur
Artur avatar

Tynki wewnętrzne

A w środku tynkowanie sufitów.

Jakaś masakra.

8 komentarzy

Artur Avatar

Artur

21 listopad 2013, 13:29

No jest taki syf ze strach tam wchodzić. Na szczęście góra juz zrobiona posprzatana, schnie. Jeszcze pare dni , z tydzień i dół też bedzie gotowy.
Grzesiek Avatar

Grzesiek

21 listopad 2013, 19:47

No teraz jest sajgon ale posprzataja pojdzie no to styropian i wlasciwa wylewka i nic nie bedzie widac a bedzie calkiem inaczej, wiem bo wlasnie wylalismy u nas posadzki i podlogi :)
Artur Avatar

Artur

21 listopad 2013, 20:22

Widziałem Grzesiek. Pięknie równiutko juz u Ciebie. Ja też już tak chce. Od roku wciąż tu masa błota i syfu dookoła. Jeszcze trochę .
Grzesiek Avatar

Grzesiek

21 listopad 2013, 21:28

Artur jeszcze trochę i tez tak będziesz miał, chyba ze będziesz podłogi betonowe robił to może być problem i trzeba będzie do wiosny czekać, u mnie beton zaczął wiązać po 40 godzinach dopiero i można było zacierać (betoniarnia dało opóźniacz niepotrzebnie, plus spora wilgotność w szczelnym budynku i jeszcze deszczowy dzień ;) ) ale teraz zobaczę ile będzie impregnat wysychał i powoli za gruntowanie ścian się będę brał, tynkarze polecili mi bardzo fajny grunt a w zasadzie farbę mostkująco-gruntującą która jest idealna na tynki cementowo-wapienne. I nie martw się z syfem i brudem dopóki się nie wprowadzisz to ciągle tak będzie. Wczoraj miałem ładny czyściutki garaż a dzisiaj już pełno piasku naniesione ;) ale już powoli zaczyna być z górki
Artur Avatar

Artur

24 listopad 2013, 19:48

A co to za grunt (farba mostkująco-gruntująca)? Moze tez bym to uzyl.
Grzesiek Avatar

Grzesiek

27 listopad 2013, 22:27

Szukaj dolina nidy grunt-tynk to sie nazywa bardzo fajna rzecz troche kosztuje ale warto i naprawde kryje i pozniej nawet raz wystarczy pomalowac dobra farba - jeden pokoj tak zrobilem i zastanawiam sie mocno czy drugi raz malowac bo nie widac potrzeby
Comments form avatar

 

Zobacz również

Ostatnie wpisy użytkownika

Avatar

Aranżacja wnętrza

Pół roku po zawieszeniu zegara w końcu był czas na doklejenie cyfr.

Comment icon1

Avatar

Otoczenie domu

Ja wiem że to już ma mało wspólnego z budową ale jak tu się nie pochwalić takimi detalami wykańczania prac przy domu. Są doniczki na podjeździe :)

Comment icon10

Avatar

Tynki zewnętrzne

Skrzynki i rolety

I praktycznie juz rok po zakończeniu budowy dopiero znalazł sie czas na pomalowanie skrzynek od role...

Comment icon8