pixel
Back arrow icon Przejdź do dziennika budowy użytkownika

Robert W.

Robert W.
Robert W. avatar

Ocieplenie ścian

Zaślepki, specjalnie dla Kamila.

4 komentarze

Kamil Avatar

Kamil

03 lipiec 2015, 16:24

Dzieki stary;)
Paulina i Kamil Avatar

Paulina i Kamil

03 lipiec 2015, 19:49

Jesteś kolejną osobą, która musi mu udowadniać, że wie co robi ;)
Kamil Avatar

Kamil

03 lipiec 2015, 22:01

A sie Paulina uparlas. Ja czytajac przed budowa dzienniki, fora tematyczne wyciagalem wnioski przy swojej budowie. Tak bylo od fundamentow po listwy przypodlogowe. Mieszkam i jak narazie nie ma nic co bym poprawil. Wiec daj sobie na luz, po to jest np budogram zeby komentowac. A nie wszyscy buduja zgodnie ze sztuka, tylko zgodnie z pseudo fachowcami. I to jest normalne, bo fachowcow prawdziwych ciezko znalezc. Wiec sama dyskusja i inne podejscie na dany temat powoduje poglebianie wiedzy obu stron a przy okazji zwraca uwage innych odnosnie tematu. Wiec przestan glupio komentowac.
Robert W. Avatar

Robert W.

04 lipiec 2015, 17:53

Zgadza się. Teraz widzę że można było lepiej, inaczej. Ale cóż to moja pierwsza budowa i człowiek się uczy. Na budowie nie znam się kompletnie, kiedyś kladlem instalacje elektryczne ale teraz to zupełnie inna bajka. Mimo pewnych niedociągnięć mam nadzieję że będzie nam się tu mieszkało dobrze. Napewno lepiej niż w bloku ;-)
Comments form avatar

 

Zobacz również

Ostatnie wpisy użytkownika

Avatar

Formalności

Z dniem 18.04.2016r. domek ma zgodę na użytkowanie , no i zamieszkalismy. Budowa trwała ok 500 dni.

Comment icon0

Avatar

Tynki zewnętrzne

Z zewnątrz prawie koniec.

Comment icon5

Avatar

Instalacje elektryczne

Skrzyneczka najważniejsza.

Comment icon1